Klacht Centrum Apotheek Schiedam: De apotheek maakte fouten bij het indienen van declaraties.

Klachtnummer
# 378444
Gebruiker
Gebruiker1560756042
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Apotheek maakte fouten bij declaraties van herhaalrecepten, met als gevolg dat mijn medicijnen niet vergoed worden. Al vele malen opgebeld, maar de apotheker geeft vage antwoorden, belt nooit terug en zegt niets te kunnen doen. Ik heb 220,- euro moeten betalen voor medicijnen die vergoed hadden moeten worden; het lijkt er op dat ik moet betalen voor de fouten van de apotheek.

De oplossing

De apotheek moet snel de fouten herstellen zodat ik mijn medicijnen weer vergoed krijg. Als het langer gaat duren moet de apotheek de 220,- euro maar voorschieten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Centrum Apotheek Schiedam hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Centrum Apotheek Schiedam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen