Klacht Centryshop.nl: Geen levering, na koop ontbonden ook geen geld terug

Klachtnummer
# 78158
Gebruiker
wen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10 sep. jl. heb ik een Samsung Galaxy S5 Goud besteld. Het wordt mij gemaild dat deze waarschijnlijk op vrijdag 12 sep zal leveren.
Op 16 sep. heb ik gebeld dat ik nog geen toestel heb ontvangen. Toen antwoordde hij dat deze vandaag wordt verzonden en ook per mail bevestigd.
Op 18 sep. heb ik een email gestuurd dat ik de koop ontbind omdat ik geen toestel ontvangen heb en verzoek mijn geld 466.09 euro binnen 8 dagen terug te storten op mijn rekening. Zie hieronder. Ik heb nog geen cent gezien.
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb op 10 september 2014 een order geplaatst op uw website www.Centryshop.nl voor het kopen van een Samsung Galaxy S5 goud. Deze heb ik tot op heden, 18 september 2014, nog niet ontvangen.
Ik maak gebruik van de bedenktijd, ontbind deze koop met het ordernummer 711.
Ik verzoek u om het bedrag van 466,09 euro binnen acht dagen na dagtekening van deze mail te storten op rekeningnummer .
Met vriendelijke groet,
W. Dong

De oplossing

Graag ontvang ik mijn geld, 466.09 euro, terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Centryshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?