Klacht Centryshop.nl: HTC One M8 bestelt, koop ontbonden wegens niet leveren maar nog steeds geen geld.

Dennis

Ik heb maandag 22-09-14 een HTC One M8 besteld bij centryshop.nl. Deze zou volgens de site op voorraad zijn en binnen 1 dag geleverd worden. Ik heb die woensdag (24-09) een mail gestuurd met de vraag wanneer mijn telefoon geleverd zou worden, daar kreeg ik toen geen reactie op. Die week heb ik ook een aantal keer gebeld maar er is nooit opgenomen. De maandag daarop (29-09) heb ik weer een mail gestuurd met daarin opnieuw de vraag wanneer de levering plaats zou vinden. Deze werd die dag meteen beantwoord met de mededeling dat hij binnen 4 dagen verzonden zou worden. Nadat ik vrijdag 03-10 zag dat de status nog steeds op "order in verwerking" stond heb ik gemaild dat ik de koop wil ontbinden en dat ik het reeds betaalde bedrag van EUR 499,97 terug wil. Hier is de dag erna op gereageerd met de mededeling dat het geld teruggestort zou worden. Hier hebben ze volgens de wet 14 dagen de tijd voor, tot afgelopen vrijdag 17-10 dus. Nu wacht ik echter nog steeds op mijn geld.

Ik wil graag dat het reeds betaalde bedrag van EUR 499,97 teruggestort wordt.

Wij vinden dat Centryshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Centryshop.nl?