Klacht Centryshop.nl: IPhone bestel, betaald maar niet geleverd

blkd

OP 27 september een iphone 5s besteld en betaald met ideal via de webshop. deze was op voorraad. Na 4 dagen nog geen iphone binnen gekregen. Na meerdere mailtjes en ingesproken berichtjes over de staus van mijn order kreeg ik na 2 dagen een mailtje dat ze tijdelijk gestopt zijn met de verkoop activiteiten en dat het order bedrag word teruggestort binnen 1-3 dagen Inmiddels 10 dagen en nog steeds geen geld terug. Alweer 3 dagen een berg mailtjes verstuurd en meerdere berichten ingesproken maar nog steeds geen reactie. In een eerdere mail zeggen ze een "eerlijk"bedrijf te zijn. Ik heb daar mijn vraagtekens bij zolang ze niet doen wat ze beloven en niet bereikbaar zijn. het qshop keurmerk is dus ook een wassen neus, deze is trouwens een paar dagen ingetrokken. Huun site is nog steeds actief en zolang ze niet tot betaling over gaan blijf ik overal klachten en negatieve reviews achterlaten. wanneer ik mijn geld ontvang zal ik mijn mening bijstellen

terugbetaling van € 534,22 voor een niet geleverd iphone 5s

Wij vinden dat Centryshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?