Klacht Centryshop.nl: iPhone besteld, betaald maar product niet ontvangen

AM

In september 2014 een IPhone 5 besteld en betaald a €538,46 bij Cenrtyshop. Ik hoorde er maar niks van, vele malen gemaild en geprobeerd te bellen (telefoon werd gelijk doorgeschakeld naar een 06-nummer) Er werd een paar keer terug gemaild, de 1ste keer dat het product zeker geleverd zou worden en de 2de keer dat ze met 'ernstige prive omstandigheden' te maken hadden maar dat ik niet ongerust moest zijn want: 'wat betaald is wordt ook geleverd!' Maar er gebeurde dus niks, geen product ontvangen ook werd mijn geld niet terug betaald terwijl ik hier herhaaldelijk om gevraagd heb!
Begin november kreeg ik een mailtje met daarin de vraag of ik mijn ordernummer en rekeningnummer opnieuw zou willen toesturen want alle servergegevens waren verloren gegaan. In de mail stond dat ze mij mijn geld terug gingen betalen. Ik heb alle gegevens doorgegeven maar het is nu 27 november en ik heb nog steeds mijn geld niet terug en heb na hun laatste mailtje ook niks meer gehoord.

Terugbetaling van aankoop bedrag a €538,46

Wij vinden dat Centryshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?