Opgelost door Centryshop.nl: Pas gekochte smartphone geblokkeerd, teruggestuurd, daarna niets meer ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 81392
Gebruiker
Reisses
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In augustus heb ik een Samsung Galaxy S5 gekocht bij centryshop.nl. Na twee weken werd deze geblokkeerd omdat hij mogelijk gestolen zou zijn. Centryshop verzocht mij desgevraagd het toestel te retourneren zodat zij het probleem konden oplossen. Dat heb ik gedaan. Vervolgens zeiden ze het toestel niet terug ontvangen te hebben, toen ik het trackingnummer van het pakket gaf bleef het stil (alles verliep via e- mail, naderhand heb ik ook gebeld, maar de telefoon werd nooit beantwoord). Na een klacht bij het keurmerk Qshops is er nog even een reactie van centryshop geweest waarin ze deden of het probleem helemaal nieuw voor ze was, maar daar bleef het verder bij. Ik ben zo'n 500 euro armer, heb uiteindelijk geen telefoon en contact is niet mogelijk: hun kantoor in Hoofddorp hebben ze niet meer (ik ben daar langsgegaan voor de zekerheid, de verhuurder wist te melden dat ze de huur hebben opgezegd en zijn vertrokken).

De oplossing

Aankoopsom plus onkosten terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Centryshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Reisses
    Datum
    Inmiddels heb ik na heel veel aandringen en lang wachten het voor de smartphone betaalde bedrag plus onkosten voor de retourzending terug gekregen. De klacht is voor mij hiermee afgedaan en ik ben wel tevreden, maar natuurlijk had ik het graag anders gehad allemaal. Ik twijfel dan ook of ik nu een +1 moet geven of een 0. Het is wel een ervaring die me huiverig heeft gemaakt voor online winkelen...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Reisses
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?