Opgelost door CenZ MEDIA: ONGEWENST ABONNEMENT: KLACHT CENZ MEDIA

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 105911
Gebruiker
drbinan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op dinsdag 24 maart moest ik met mijn dochtertje een “dtkp” prik halen bij sporthal-Zuid in Heerhugowaard. Na het prikken wou ik naar huis en werd ik aangesproken bij de uitgang door een dame die mij vertelde dat mijn dochtertje kon profiteren van een leuke actie. Zij zou 4 keer een pakketje krijgen met leuke inhoud (boekjes, dvd's en/of cd's) ter waarde van 39.80 euro. Hiervoor zou ik eenmalig 9.95 betalen als verzend kosten en ik zou mij niet verbinden op een abonnement omdat ik hiervoor apart benaderd zou worden. De 9,95 voor de verzendkosten zou eenmalig automatisch afgeschreven worden.
Gisteren kreeg ik een mail van G&Z media waar het volgende in stond:

"Het betreft een maandelijks pakket bestaande uit drie boekjes voor een jongen van 9-13 jaar Uw deelname gaat per periode van 4 maanden en geldt tot wederopzegging met een opzegtermijn van 1 maand."

Wat blijkt mij is dus wel degelijk een abonnement aangesmeerd!

De oplossing

Ik ben niet juist geinformeerd over deze actie. Ik heb iets getekend onder valse voorwendselen. Ik wil dit ongewenste abonnement per direct weer opzeggen en trek per direct de toestemming voor een automatische incasso van dit bedrijf in.

Ik beroep mij dus op het wettelijke recht op een bedenktijd van 14 dagen conform de wet overeenkomsten op afstand en ontbind ik derhalve de met u gesloten overeenkomst. Ik ben ruimschoots op tijd aangezien ik nog geen producten heb mogen ontvangen. Zoals u ongetwijfeld weet gaat de bedenk tijd in na ontvangst van de producten.

Ik wil dat mijn contract nietig wordt verklaard en wens geen pakketten te ontvangen. Ook niet tegen 9,95 verzendkosten. Ik wens dat mijn gegevens uit het systeem verwijderd worden.

Deze informatie stuur ik C&Z media groep via mail en via brief u nogmaals toe.

2 reacties

  1. Auteur
    CenZ MEDIA
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Binan,Graag wil ik u verwijzen naar de e-mail die wij u vanmorgen al toegezonden hebben. Met de bevestiging voor het direct annulering van de inschrijving.
    Uw inschrijving is per direct beëindigd aangezien u onjuist geïnformeerd bent tijdens de verkoop.
    Met vriendelijke groet,
    C&Z Media
  2. Auteur
    drbinan
    Datum
    De klacht is snel en netjes afgehandeld. prima dus.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
drbinan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over CenZ MEDIA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen