Klacht CenZ MEDIA: opzegging abonnement genegeerd?

Klachtnummer
# 257906
Gebruiker
n.p.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

in 9 januari 2017 (door mooi praatje) een abonnement gekregen ipv een eenmalige toenzending. op 18 januari 2017 mijn annulering van abonnement opgestuurd.

Geen zendingen of contact gehad tot nu (4-4-2017), waar er klaarblijkelijk tweemaal een bedrag van rekening is afgeschreven (eenmaal in januari) en eenmaal eind maart, terwijl ik al GERUIM op tijd mijn abonnement voor de tweede termijn zou hebben opgezegd.

De oplossing

Per direct beeindiging van contract en stopzetting van zendingen

1 reactie

  1. Auteur
    CenZ MEDIA
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Norman,

    Bedankt voor uw e-mail.

    Hierbij bevestigen wij uw verzoek tot beëindigen van uw abonnement bij C&Z Media met klantnummer 9914.
    U ontvangt voor uw betaling in de maand januari nog leveringen tot en met de maand juni.
    Hierna is uw abonnement definitief beëindigd.

    De incassering van april was onterecht. deze is inmiddels ook geannuleerd.
    Onze excuses voor het ongemak!


    Vertrouwende u zo voldoende te hebben geïnformeerd,


    Met vriendelijke groet,
    C&Z Media