Opgelost door CenZ MEDIA: Opzegging C&Z Media peuterpakket

Geachte heer/mevrouw

Op 15-03-2015, voor aanvang van een voorstelling van Erst & Bobbie (Wij willen water show) in Schouwburg De Kring te roosendaal, werden wij benaderd door een colporteur van C&Z media. Met het aanbod om op maandelijkse basis een Z@ppelin-pakket te ontvangen zijn wij destijds akkoord gegaan.
Later bleek het te gaan om 1 willekeurig kinder-doe-boekje en een willekeurige kinder-dvd per maand, en dat er geen relatie blijkt te zijn met Z@ppelin (http://www.zappelin.nl/veelgesteldevragen).
Gezien de tegenvallende inhoud hebben wij afgelopen week besloten om dit abonnement stop te zetten.
Hiertoe is een aangetekende brief jullie kant op gestuurd, met zowel een getypte en ondertekende opzegging als een kopie van het carbon formulier ter opzegging; evenals een mail met scans van de inhoud.
Gezien de zorgwekkende hits op Radar, Kassa en Klachtenkompas, heb ik besloten deze melding ook hier te doen, gezien het bedrijf zelf hier ook actief is.

Stopzetting van dit contract

CenZ MEDIA
    Geachte heer Suijkerbuijk,
    Hierbij bevestigen wij nogmaals uw verzoek tot beëindigen van uw abonnement bij C&Z Media met klantnummer 7030.
    U ontvangt voor uw betaling in de maand oktober nog leveringen tot en met de maand maart.
    Hierna is uw abonnement definitief beëindigd.
    Het is spijtig te horen dat u de pakketten vind tegenvallen.
    De leveringen die wij sturen, zijn elke maand verschillend.
    Wij zullen uw klacht in behandeling nemen en de desbetreffende verkoper hier op aanspreken.
    Onze excuses voor het ongemak.

C&Z Media
    Demon1982
    Na telefonisch contact akkoord. Ik vroeg mij af of het klopte dat ik voor een betaling in oktober nog zendingen krijg t/m maart, aangezien het normaliter termijnen van 3 maanden betreft.

Na telefonisch contact blijkt er sprake van een vooruitbetaling, dus uiteraard akkoord

Dank voor de snelle afhandeling.

D. Suijkerbuijk