Klacht CenZ MEDIA: Opzegging dd 4 december 2012 klaarblijkelijk na geruime tijd ongedaan gemaakt!

Raymond Vuijk

Per brief en email heb ik na telefonisch contact op 4 December 2012 ons lidmaatschap opgezegd. Geruime tijd niets meer ontvangen en nu krijgen wij het Nickelodeon Magazine ineens weer.
Kan wederom nergens contact gegevens vinden en aangezien de jongste nu op de middelbare school zit, zou het fijn zijn als het nu voorgoed gestopt kan worden.

Voorgoed stopzetten van abonnement per omgaande. Wat ons betreft het afgeschreven geld laten zitten, nogmaals wij willen er graag vanaf. Zou graag een bevestiging per email willen ontvangen.

CenZ MEDIA
    Geachte heer Vuijk,
    Er is eenmaal telefonisch contact met ons geweest en dit was op 13 maart 2012. Hierna is er geen contact bekend. Dit telefoongesprek ging tevens niet over het opzeggen van het abonnement, maar enkel over de betaling. Dit gesprek kan ik u eventueel ook mailen.
    Op dit moment is er bij ons geen eerdere annulering van u bekend. Heeft u een verzonden email of een ontvangen bevestiging dan kunt u deze doorsturen. We kunnen u dan uiteraard verder helpen deze verlenging direct te annuleren.
    Hierbij bevestigen wij alvast uw verzoek tot beëindigen van uw abonnement bij C&Z Media met klantnummer 2638.
    U ontvangt voor uw laatste betaling in de maand september nog leveringen tot en met de maand januari. De leeftijd isgewijzigd voor de laatste leveringen naar 9-13 jaar.
    Hierna is uw abonnement definitief beëindigd.
    C&Z Media
    Raymond Vuijk
    Bedankt voor uw snelle reactie. Betreft het gesprek over de betaling in maart 2012 zou ik graag ontvangen per email, ik vermoed dat dit mijn ex partner is geweest. Immers ik heb de brief gedateerd 4 december 2012 per post verzonden en nog in pc staan echter dit is geen bewijs, dat is 6 maanden na het gesprek welke u aangeeft. Verder had ik graag gezien het abonnement per direct te stoppen, maar aangezien er wat onduidelijkheden zijn ben ik bereid akkoord te gaan met de door geboden oplossing Mvg
    CenZ MEDIA
    Geachte heer Vuijk,
    Het gesprek is niet met uw ex partner geweest. U zegt heel duidelijk uw naam. Op beide telefoonnummers hebben we gezocht naar een eventuele 2e gesprek maar is geen gesprek bekend.
    Inmiddels is het telefoongesprek gemaild.
    Zou u kunnen reageren op deze e-mail met in de bijlage de kopie van uw brief.
    Wij zullen dit dan nog even nader uitzoeken.
    C&Z Media