Klacht Cerascreen: Graag antwoord op mijn vraag!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 488104
Gebruiker
Wewantmore#63
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Test gekocht bij dit bedrijf, maar geen idee hoe ik het moet versturen.
Via Facebook bericht gestuurd (ze stellen binnen een paar uur te reageren) maar wordt niet beantwoord , reactie's op hun pagina worden gewoon direct verwijderd.
Op geen enkele manier verder te bereiken.
Dus blijft de vraag: hoe moet ik een test versturen, hoe gaat dat in zijn werk?

De oplossing

Ik wil dat ze normaal antwoorden, of op Facebook of via de mail,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cerascreen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wewantmore#63
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben niet eens de moeite genomen om überhaupt naar de klacht te kijken! Nooit meer Cerascreen voor mij!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Cerascreen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen