Klacht Certin Incasso: paket niet binnen gekregen toch betalen

concetta fiorello

ik had bij my collection een dvd bestel van 14,90 maar ik heb het nooit binnen gekregen. Toch willen ze dat ik het betaal ook heb ik het pakje nooit ontvangen. en er is even 40,04 boven op gebracht. IK BEDOEL WEL BETALING EN GEEN LEVERING. dat vind ik het vreemd laats wert ik door certin gebeld en kreeg ik de vraag kunt u het bewijzen dat u het niet gekregen heb. Nou vraag ik mij af hoe moet je bewijzen wat je niet gekregen heb .Wie zegt dat my colection mij dat pakje heb gestuurt ze kunnen mijn adres hebben maar dat zegt ook niet alles en het is niet aan getekendt. dus bewijs maar dat jullie hebben gestuurt en zo lang ik de dvd niet binnen heb betaal ik geen 14,90

dat dit niet meer inrekening gebracht wordt want ik heb het niet gekregen . dan moeten ze het maar aangetekent op sturen. en ik betaal geen 14,90 voor iets wat ik niet gekregen heb en de incasso kosten ver haal jullie maar op my collection en ik wil niks meer met het bedrijf te maken hebben

Wij vinden dat Certin Incasso hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

concetta fiorello
    incassobureau denken dat ze machtig zijn dat zijn ze niet de regel is als je niks onvangen is en je heb geen handtekening heb gezet heb je niet gekregen al geven ze je adres op wil niet zeggen dat je het heb gekregen dus mensen pas op en betaal niet voor dingen wat je niet gekregen heb voor al als een incassobureau en maak een melding over het gedrag bij

nvi secreteriaat
    postbus 279
    1400 AG BUSSUM
    HOE MEER JE KLACHTEN OVER DE INCASSOBUREAU HEB DES TE BETER HUN MOETEN OOK AAN DE REGELS HOUD