Klacht Cewe fotoboek: Afmeting fotoboek kleiner dan mee geadverteerd.

A de Jong

Ons jaar fotoboek bij fotoalbum.nl gemaakt en besteld. Vorige keren altijd bij Albelli fotoalbums besteld, maar nu hier geprobeerd. Ook omdat ze hetzelfde formaat boek bieden met mooiere afdruk. Achteraf blijkt het boek kleiner te zijn. 29x29cm in plaats van 30x30cm.
Klein verschil zou je zeggen, maar is goed zichtbaar. En het boek past niet bij de vorige jaarboeken.
Contact proberen te krijgen via mail zonder succes. Daarna gebeld, na meerdere pogingen contact gekregen. In de wacht stand word de verbinding na een tijdje verbroken zonder melding.
Ik mocht het boek terug sturen en geld terug krijgen. Uiteindelijk niet gedaan, omdat er best veel tijd in het maken zit.

Op de website van fotoalbum.nl zou moeten staan dat de maten een benadering zijn. Ook klantenservice meld dat dit toch niet het geval is. Blijkt nu nog niet aangepast te zijn.

Website aanpassing, zodat duidelijk is wat de klant krijgt.

Wij vinden dat Cewe fotoboek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cewe fotoboek?