Klacht Cewe fotoboek: CEWE fotoboek laat fotoboeken verdwijnen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 75363
Gebruiker
I.c.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik gebruik de foto app van CEWE fotoboeken op de iPad voor het maken van mijn fotoboeken.
Een boek was klaar, twee anderen waren in ontwikkeling. Uren werk!
Op 12 augustus is er een update geweest. Daags er na zag ik dat mijn fotoboeken verdwenen zijn.

Ik heb de klantendienst van CEWE gemaild met dit feit. Geen antwoord. Op 23 augustus nog maals gemaild en pas op 9 september kreeg ik het volgende antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Dat kan inderdaad, onze excuses voor alle ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Fotoservice

Ik ben erg boos om dit antwoord en dat heb ik CEWE ook gemaild. Ik voel me niet serieus genomen. Heb ook gemeld dat ik de consumentenbond zal berichten. Bij deze.

De oplossing

Serieuze benadering van mijn probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cewe fotoboek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    I.c.
    Datum
    Geen reactie, slechte zaak.

    Nooit meer CEWE !

Uiteindelijke oplossing

Auteur
I.c.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Cewe fotoboek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen