Opgelost door Cewe fotoboek: Cewe komt afspraak niet na

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 85303
Gebruiker
Steven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg per post een kortingscode van 20% om een fotoboek te maken. Dat vond ik interessant, dus zo gezegd zo gedaan. Toen het fotoboek eindelijk klaar was en ik het wilde bestellen, werkte de kortingscode niet in mijn bestelproces. Ik heb daarop de klantenservice gebeld en daar werd mij verteld het boek gewoon te kunnen bestellen en te betalen per creditcard, zodat een creditnota achteraf kon worden opgemaakt om zo de korting te verrekenen.

Nadat ik mijn boek heb ontvangen (met het product is overigens niets mis) heb ik contact opgenomen met de klantenservice om de korting te krijgen. Nu werd mij ineens verteld dat ik verkeerd gehandeld zou hebben; ik voel me in ieder geval niet serieus genomen en vanuit Cewe zit er geen beweging in de zaak. Ik hoop dat de Consumentenbond hierin kan bemiddelen.

De oplossing

Ik verwacht dat de korting van 20% conform (telefonische) afspraak alsnog wordt verrekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cewe fotoboek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Steven
    Datum
    De klacht is alsnog opgelost en de korting is verrekend.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Cewe fotoboek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen