Opgelost door Cewe fotoboek: Cewe komt afspraak niet na

Steven

Ik kreeg per post een kortingscode van 20% om een fotoboek te maken. Dat vond ik interessant, dus zo gezegd zo gedaan. Toen het fotoboek eindelijk klaar was en ik het wilde bestellen, werkte de kortingscode niet in mijn bestelproces. Ik heb daarop de klantenservice gebeld en daar werd mij verteld het boek gewoon te kunnen bestellen en te betalen per creditcard, zodat een creditnota achteraf kon worden opgemaakt om zo de korting te verrekenen.

Nadat ik mijn boek heb ontvangen (met het product is overigens niets mis) heb ik contact opgenomen met de klantenservice om de korting te krijgen. Nu werd mij ineens verteld dat ik verkeerd gehandeld zou hebben; ik voel me in ieder geval niet serieus genomen en vanuit Cewe zit er geen beweging in de zaak. Ik hoop dat de Consumentenbond hierin kan bemiddelen.

Ik verwacht dat de korting van 20% conform (telefonische) afspraak alsnog wordt verrekend.

Wij vinden dat Cewe fotoboek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Steven
    De klacht is alsnog opgelost en de korting is verrekend.

Steven

Ook een klacht indienen over Cewe fotoboek?