Klacht Cewe fotoboek: Waardeloze service...fotoboek kwijt geraakt

B. Wasilewska

27 oktober heb ik 2 boeken besteld.1 boek was bedoeld voor mijn moeder verjaardag. Ze woont in Polen en en ik ga erheen voor 3 dagen en wilde het boek mee nemen voor haar.Na ruim een week wachten geen 2-de email van AH hebben ontvangen belde ik met klantenservice om te vragen wanneer de boeken klaar zouden zijn en toen kreeg ik te horen dat ze 3 november al opgestuurd zijn en dinsdag moeten ze wel klaar in de winkel voor mij liggen.
Dinsdag ochtend bij de baliemedewerker naar de boeken gevraagd en ind er lag een voor mij klaar(er stond op de sticker dat het pakje 1 van 2 is) en de 2e is niet aangekomen dus!Balen voor mij want de belangrijkste boek die ik voor me moeder hebt gemaakt is zoek geraakt!
Baliemedewerker aan het bellen gegaan en het bleek dat door een fout de ene boek nog afgedrukt moest worden en woensdag ochtend zal die wel klaar in de winkel voor mij liggen.Als excuus kreeg ik een kleine bosje bloemen van baliemedewerker wel lief.
Volgende dag woensdag ochtend ging ik mijn boek ophalen en tot mijn verbazing het boek is niet afgeleverd en ze wisten ook niet wanneer die binnen weer komt.
Ik werd boos en ging ik zelf AH fotoservice bellen ik spraak mw Eleida Herbergen en ze zei dat ze een onderzoek liet staarten en navraag doen bij koeriers waar de boek is.Maar dan heb ik niks aan want ik wilde donderdag hem mee naar Polen mee nemen en nu bleek dat ik zonder cadeau naar mijn moeder verjaardag moet gaan nou bedankt CEWE fotoservice ik vind dat een hele slechte service!!!!
Wat ik belachelijk vind dat ik pas na mijn telefoon een email kreeg met de erin dat de boeken al verzonden zijn en vanaf eerst volgende dag opgehaald kunnen worden bij de winkel!!!Donderdag ochtend weer bij de balie gekomen om te vragen of die toevallig aangekomen is...nee, mevrouw op donderdag krijgen wij geen leveringen.
Weer met service gebeld en weer mw Herbergen gesproken en ze gaan weer gaan kijken waar het boek gebleven is en anders wordt hij opnieuw afgedrukt worden en vrijdag zal ik dan terug gebeld worden nou mooi service is dat vrijdag zit ik lekker mijn moeder verjaardag vieren in Polen.Als excuus kreeg ik een aanbod van 20% korting op die boek, lief bedoeld maar ik verwacht dat die boek gewoon gratis aangeboden word en zsm naar mijn huis adres opgestuurd word!
Na alle gedoe en ellende met de CEWE fotoservice heb ik dat verdiend.
Ik moet alsnog een cado voor mijn moeder kopen dit alles dankzij CEWE fotoservice treurig is dat!

Gratis boek naar mijn huis adres sturen!

Wij vinden dat Cewe fotoboek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cewe fotoboek?