Klacht Cex: Defecte producten, slechte service

Klachtnummer
# 323245
Gebruiker
Broer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

CEX verkocht mij een defect product. Vervolgens werd ik met een tegoedbon opgezadeld, terwijl ik het geld hard nodig heb.
Ze bieden twee schijnoplossingen;

1. Koop met de bon iets in de winkel en breng het direct terug, voor minder(!) cash.

2. Je krijgt alsnog een werkend, vergelijkbaar product (is inmiddels zo'n 50 euro goedkoper, maar dat is dan mijn probleem).

In beide gevallen moet ik dus betalen voor hun gebreken.
Dit klopt toch niet?!

De oplossing

Ik wil m8jn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen