Klacht Cex: Ik wil me laptop en snel, ook snellere en betere communicatie.

Klachtnummer
# 281970
Gebruiker
W.J.C.A. van den Broek
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Een laptop besteld voor 320 euro. Tijdens eerder contact was aangegeven dat dit via Pakje gemak zou worden verstuurd, tijdens de bestelprocedure is mij niet duidelijk geworden hoe precies verstuurd zou worden.
dit werd pas duidelijk na de bestelling en betaling via PayPal, ze gingen mijn opgegeven adres van PayPal gebruiken voor versturing, dit verraste mij maar pakje gemak dus geen probleem, totdat ik een e-mail van DHL kreeg en toen ging alles mis. op dit moment hebben ze na veel e-mail verkeer vanuit mij en het voorelkaar gekregen om het pakje tot 2 keer toe met DHL te versturen aan het verkeerde adres. en je kunt alleen met hun communiceren met e-mail of via facebook maar dat is zo langzaam, ze reageren wanneer ze zin hebben en ik wordt gek. ik wil me bestelling en een beetje snel.

De oplossing

Me laptop zosnel mogelijk geleverd, desnoods kom ik hem nu wel in de winkel ophalen (kost mij extra geld maar dat moet dan maar) en ik wil snellere communicatie misschien ook een telefoon nummer en contact info van het hoofdkantoor.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen