Klacht Cex: Onzorgvuldige afhandeling van online bestelling / verkoop defecte producten.

Klachtnummer
# 285318
Gebruiker
EvdHeijden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Weer een fout tijdens het maken van een online aankoop. Bij mijn eerste poging krijg ik helemaal niks opgestuurd en bij de tweede poging (naar terugstorting van het aankoopbedrag) krijg ik de verkeerde game opgestuurd die bovendien onder de krassen zit en niet werkt.

De oplossing

Alsnog de juiste game opsturen of het aankoop bedrag (opnieuw) terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen