Klacht Cex: Opgelicht in de winkel, product was defect

Klachtnummer
# 284369
Gebruiker
Blanq
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laatst hebben we bij de CeX-winkel in Leiden een spel gekocht, dat defect bleek te zijn. Het crashte 2 keer in 10 minuten. We gingen terug naar de winkel om het geld terug te vragen, maar de medewerker beweerde dat het legaal is om defecte producten te verkopen, zolang ze maar tweedehands zijn. Hij wilde ons alleen een tegoedbon geven. Thuis hebben we het nog eens opgezocht, en dit is niet legaal. Ook bij tweedehands producten heeft de consument recht op een werkend product. We willen dus het aankoopbedrag van 45 euro (wat zelfs gelijk is aan de nieuwprijs voor dit product) terug.

De oplossing

We willen het aankoopbedrag van 45 euro terug. Daarnaast verwachten we welgemeende excuses, en de bevestiging dat de medewerkers opnieuw getraind en waar nodig ontslagen zullen worden zodat dit soort oplichting niet meer voorkomt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen