Klacht Cex: Slechte service onbetrouwbare producten en arrogant petsoneel

Klachtnummer
# 296255
Gebruiker
Broek1234
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Controler ps4 gekocht. Blijkt een ghost in te zitten. Kreeg alleen een tegoed bon terwijl ik mijn geld terug wil omdat ik geen vertrouwen heb in hun producten en het prijsverschil dan voor het risico te klein vind. Personeel neemt dan een hautaine houding aan. Krijg geen excuus of tegemoetkoming. Moest daar uiteindelijk een duurdere controler kopen(zonder oplaadsnoer). Prijsverschil met nieuw is minimaal en service is slecht.Het is een lommerd met een marketing recycle sausje. Kom er nooit meer terug.

De oplossing

Betere service en klantvriendelijk personeel dat je niet de indruk geeft dat je daar blij mag zijn iets te kopen. Ik verwacht een excuus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen