Klacht Cex: Waardeloze garantie die cex geeft

Klachtnummer
# 444883
Gebruiker
Behaarde haring 14
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon z'n Playstation loopt elke keer vast. 2 keer teug gegaan naar cex leiden. Ze hebben de playstation 2 keer geriset maar dat hielp niet. Afgelopen woensdag afgesproken dat ik een nieuwe zou krijgen en die hebben ze besteld omdat er in hun winkel geen meer voorradig was. Niets aan de hand zou je denken. Ga net terug omdat er nog een spel in zat en wat denk je!!!!!!!!!! Krijg de oude playstation mee terug want die zou gevallen zijn. 2 keer hebben ze de playstation nagekeken en nooit over gesproken dat de behuizing los zit. Ze nemen de oude playstation in, bestellen zogenaamd een nieuwe en nu zou in een keer de behuizing los zitten. Zodra je bij cex je beroept op je zogenaamde 2 jaar garantie doen ze daar dus niks mee.

De oplossing

Ik wil gewoon dat mijn zoon een nieuwe playstation van cex krijgt omdat het om softwareproblemen gaat en dat onder de garantie valt. Een verkoopster zegt je krijgt een nieuwe en andere verkoper zegt dat dat niet gaat gebeuren omdat de playstation gevallen zou zijn wat dus niet het geval is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen