Klacht Champion Helmets: Geen reactie + product ontvangen

Reautjejb

Op 14-05-16 heb ik mijn order voor AGVK3SV Helm (zwart) geplaatst. Enige dagen later ontving ik een andere helm, waarvan jullie hebben aangegeven dat ik deze terug kon sturen waarna mijn oorspronkelijke bestelling alsnog verzonden zou worden. Inmiddels hebben jullie de helm ontvangen maar is mijn bestelling nog niet verzonden. Ik heb jullie nu al ontelbare keren geprobeerd te bellen (nummer niet in gebruik) en ik ben zelfs langs geweest op jullie adres om de helm dan maar op te zelf op te halen. Het was erg frustrerend om te zien dat jullie niet open waren en dat de jullie winkel blijkbaar niet eens open is daar waar de gehele etalage bedekt was met vuilniszakken.Ik vind het erg kwalijk dat jullie niet telefonisch bereikbaar zijn, slechts op 1 van de 4 verstuurde mails reageren en blijkbaar een winkelpand hebben welke niet eens geopend. Ook is het opmerkelijk dat het telefoonnummer die jullie gebruiken in de afsluiting van je mail niet eens in gebruik is.

Reactie van bedrijf

Champion Helmets is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.