Klacht Champion Helmets: Stuur een betaalbewijs

sad Niet opgelost
# 319304
malaga

Na het bestellen van enkele goederen en te hebben betaald via PayPal heeft het bedrijf mij nooit een bestelbevestiging en ook nooit een betaalbewijs gestuurd, Herhaaldelijk via de mail om gevraagd, niet gekregen

Een factuur opsturen waarop duidelijk omschreven staat wat ik heb gekocht ervoor heb betaald en dat de factuur voldaan is.

Champion Helmets
    Beste heer Ackerman,
    Bedankt voor uw bericht. We hebben u vanochtend de factuur toegemaild. Deze kunt u ten alle tijden vinden wanneer u ingelogd bent, onder mijn facturen. We hebben het voor de zekerheid handmatig toegezonden. Mocht u nog andere vragen of verzoeken hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen u veel rijplezier toe met uw Schuberth C4 motorhelm inc navigatie. Tot ziens.
    Mvg
    +31 164 270 272
    sales@championhelmets.com
    www.championhelmets.com

malaga
Uiteindelijke oplossing Uiteindelijk heeft de verkoper een factuur gestuurd, helaas staat er niet op dat deze voldaan is, jammer! Ook jammer dat hij op Google een heel onzin verhaal ophangt over een account en eerder toegestuurde factuur, allemaal onzin, heb geen account en ook niet eerder dan vanmorgen een factuur ontvangen.