Klacht Change Laserclinic: HAARVRIJ? DACHT HET NIET, EERDER ARM!

Seyma

Change Laserclinic belooft veel, maar er is geen verschil na alle behandelingen. Het resultaat is alleen maar erger, alle haargroei komt terug! Ik heb zo lang gespaard als student om dit te kunnen betalen, voor mijn rijbewijs had ik een pakket gekocht. Nu heb ik zoveel spijt, zij hebben niets met mijn klacht gedaan. Ik was zo boos en weet je wat ze zeiden? Dat ik nog een paar duizend euro moest betalen, want het lag aan mij haargroei YEAH RIGHT! Ik weet niet van hen, maar er staat niet achterlijk op mijn voorhoofd. (Dan heb ik het niet eens over de pijnlijke momenten die ik ervaarde (schokken van de laser) en de werknemers die zoveel werkte dat ze gewoon te moe waren om snellere bewegingen te maken tijdens de behandeling en steeds klaagden.)

Mijn zus in tegendeel is er wel in getrapt en heeft nog een tweede pakket gekocht. Met haar precies hetzelfde, zij heeft wel een paar kale plekken op haar lichaam qua haargroei maar dat is het. Duizenden euro's waar Hana lekker mee op vakantie gaat om de drie maanden en wij maar sparen om een behandeling te kunnen betalen. Ik ben daarna nog zoveel meiden tegen gekomen met hetzelfde probleem, als ik iemand van de krant vindt die mij wil interviewen hierover doe ik het met alle plezier. En dan met de hoop dat alle dames in Amsterdam die ook ontevreden zijn daarop reageren.

Ik wil mijn geld terug aangezien alle haartjes nog op mijn lichaam zijn!

Change Laserclinic
    Beste mevrouw [naam verwijderd door moderator], uw laatste laserbehandeling bij ons was in februari 2016. Sommige andere gebieden dateren voor het laatst uit december 2015. Dit is ruim 2 jaar geleden. U heeft destijds voor sommige gebieden 5 behandelingen gehad en sommige gebieden zijn 6 keer behandeld. Destijds is er samen met u geconstateerd dat er wel degelijk resultaat was, echter u was nog niet klaar met uw kuur. Immers het aantal behandelingen verschilt per persoon en dat is vooraf niet vast te stellen. Daarnaast is het altijd raadzaam om jaarlijks een onderhoudsbehandeling te ondergaan. Dat wordt door ons in ieder geval altijd geadviseerd. Vast is komen te staan dat u destijds nog niet klaar was met uw behandelingen en wij hebben u ook geadviseerd om door te gaan met uw behandelingen, daarbij wilden wij binnen het kader van onze mogelijkheden met u mee denken. Helaas heeft u ervoor gekozen om te stoppen met behandelen. Het is natuurlijk jammer dat u destijds bent gestopt maar het is nooit te laat om verder te gaan. Wellicht is onze nieuwe laser, de GENTLELASE, een optie voor u. Deze krachtigste laser werkt met een andere golflengte en is ideaal voor resterende haartje en fijne haartjes. Ook hierin willen wij zo veel als mogelijk met u meedenken. U kunt ons hieromtrent altijd een mail sturen naar info@changelaserclinic.nl. U wordt dan door een van onze huidtherapeutes/specialistes zo spoedig mogelijk te woord gestaan om met u tot een redelijke oplossing te komen.

Ook een klacht indienen over Change Laserclinic?