Klacht Change Laserclinic: Waardeloos!

Mitchell

Paar jaar geleden begonnen met behandelingen bij Changelaserclinic.nl voor me rughaar, (de aantal rugharen waren weinig maar waren pik zwart) Ik ben netjes geholpen en advies gekregen en we zouden één oksel doen om te kijken of er een allergische reactie zou ontstaan. Alles was goed gegaan maar al snel merkte ik na paar weken dat de oksel die behandelt was veel meer haar terug kwam dan dat er eerst zat vergeleken met de andere oksel. Ik heb dit bij mijn volgende afspraak gemeld en ze zouden me opnieuw inplannen voor me andere oksel om deze te compenseren. Ik kreeg hier de leidinggevende voor en kwamen er al snel achter dat de aantal advies behandelingen die mij waren gegeven bij mijn intake niet klopte met wat ik echt nodig zou hebben. Hier zijn we uiteindelijk goed uitgekomen en betaalde stukken minder voor de aantal nodige behandelingen. Een zware min punt van de hele behandeling vond ik dat ik elke keer werd geholpen door een andere werknemer die niet op de hoogte was van mij vorige behandelingen, tot welke gebieden er gelasterd moest worden, en tot precies waar, het afplakken van me tatoeage werd soms gedaan en soms vergeten, ook werden mijn rugharen soms niet weggeschoren (dit is heel belangrijk) toen ze begonnen aan de behandeling en hun hierop moest aanspreken dit alsnog te doen! Raar want standaard regels en handelingen zijn standaard regels en handelingen lijkt mij en dit telt voor elke persoon die daar werkt. Kortom, niemand is perfect en iedereen kan fouten maken maar als je aan mij vraagt of ik daar nog een keer mijn haren zou laseren is mijn antwoord een dikke NEE! Ook heb ik meer haar terug gekregen dan dat er aan begon. Ik heb hier over gesproken met deze kliniek en hun zeggen dat dit nieuwe haren zijn? Prima dat kan, maar meer haar terug krijgen dan dat ik eraan begon hoe verklaar je dat? Alsof er binnen 6-12 maanden ineens meer haar groeit dan in heel mijn leven lang! Hun advies is dan; meer beurten.. oké zou ook nog kunnen maar als het daarmee 100% is opgelost DAAR kunnen ze mij geen zekerheid op geven en dat zegt al meer dan genoeg, het is gewoon proberen zoveel geld mogelijk van je afhandig te maken! In mijn ogen is laseren echt waardeloos en zonde voor je geld, denk hier goed over na want 600-700€ lichter zonder resultaat is weggegooid geld! Succes jullie.

Is niet nodig, uitleg zegt genoeg! Hun zijn mij meerdere malen tegemoet gekomen maar eindstand hebben ze gefaald in hoe ze hun werk hebben gedaan. Dit is mijn eigen verhaal voor de mensen die van plan zijn of twijvelen om naar deze kliniek te gaan.

Ook een klacht indienen over Change Laserclinic?