Opgelost door Charcofris.nl: Niet leveren van 2 hondenmanden binnen 4 weken (en dat is al lang).

sad Opgelost
Pleunie

Ik heb 2 manden besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen (5 weken geleden betaald). Op emails wordt niet gereageerd. En er staat nu al een week dat mijn bestelling onderweg is, maar er gebeurd niets.
Op mijn eerste mail kreeg een standaard nietszeggende email terug, maar nu hoor ik niets meer. Ik wil duidelijkheid: hoe lang gaat dit nog duren? En anders wil ik mijn geld terug. En dit bedrijf is oneerlijk pas nadat je betaald heb zag ik dat het 4 weken duurt maar ik wacht nu al veel langer!

Ik wil mijn geld terug.

Pleunie
    "Verrassend" genoeg nog steeds niets vernomen van Charcofris. En maar wachten.... totaal niet communiceren is geen oplossing. Charcofris toon ballen en heb in ieder geval het fatsoen om te reageren.

Pleunie
Uiteindelijk heb ik op 6 maart 2020 mijn bestelling bij Charcofris ontvangen, die ik op 19 januari 2020 betaald heb.

Ook een klacht indienen over Charcofris.nl?