Opgelost door Charcofris.nl: Niet leveren van 2 hondenmanden binnen 4 weken (en dat is al lang).

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 425772
Gebruiker
Pleunie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 manden besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen (5 weken geleden betaald). Op emails wordt niet gereageerd. En er staat nu al een week dat mijn bestelling onderweg is, maar er gebeurd niets.
Op mijn eerste mail kreeg een standaard nietszeggende email terug, maar nu hoor ik niets meer. Ik wil duidelijkheid: hoe lang gaat dit nog duren? En anders wil ik mijn geld terug. En dit bedrijf is oneerlijk pas nadat je betaald heb zag ik dat het 4 weken duurt maar ik wacht nu al veel langer!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Pleunie
    Datum
    "Verrassend" genoeg nog steeds niets vernomen van Charcofris. En maar wachten.... totaal niet communiceren is geen oplossing. Charcofris toon ballen en heb in ieder geval het fatsoen om te reageren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pleunie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk heb ik op 6 maart 2020 mijn bestelling bij Charcofris ontvangen, die ik op 19 januari 2020 betaald heb.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Charcofris.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen