Wij vinden dat Charles vögele hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Charles vögele: Reeds betaalde cadeaukaart geweigerd
Details
De klacht
Ik heb met kerst een cadeaukaart van vögele van mijn schoonouders gekregen twv 70 euro. Nu is er voor deze winkel faillissement aangevraagd. Ik wilde zaterdag mijn kaart nog verzilveren maar deze werd geweigerd terwijl kortingsbonnen nog wel werden geaccepteerd. De kaart is al betaald en er was nog mogelijkheid tot levering omdat de winkel nog open was. M.i. blijft vögele daarmee in gebreke en is het diefstal. Hoe kan ik mijn kaart alsnog verzilveren of het tegoed terugkrijgen?De oplossing
70 euro terug of mogelijkheid tegoed inwisselenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.