Klacht Charles-Vogele.nl: website Vögele houdt klant voor de gek

Klachtnummer
# 167759
Gebruiker
Anna
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op dinsdag een artikel besteld op de website van Vögele. Artikel was in mijn maat beschikbaar. Dus bestelling geplaatst. Binnen een uur kwam netjes de bestelbevestiging.

Maar pas twee dagen later plotseling een mail van Vögele: artikel is niet meer leverbaar. Terwijl het artikel gewoon in mijn maat voorradig was toen ik bestelde, en terwijl die bestelling ook door Vögele zwart op wit is bevestigd.

Het werd nog erger: ook nadat Vögele had bericht dat dit artikel niet meer leverbaar was, stond het nog steeds gewoon op de website. Zelfs met de uitroep: Nieuw!

De website heeft een button waarmee je voor een uitverkocht artikel een beschikbaarheidsmelding kunt aanvragen, en om het artikel te laten reserveren. En wat dacht je? Inderdaad, die button werkt niet...

Deze aanpak van Vögele is nou precies het soort onbetrouwbaarheid van een webwinkel waar je als klant absoluut niet op zit te wachten.

De oplossing

Levering van het bestelde artikel. Aangezien Vögele zegt dat het een nieuw artikel in de collectie is ("zomerse mode, ontdek nu!"), mag van Vögele worden verwacht dat dit alsnog wordt geleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Charles-Vogele.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Charles-Vogele.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen