Klacht Chateau d'Ax: Aanschaf bank kan niet ongedaan gemaakt worden

Klachtnummer
# 182213
Gebruiker
Paul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij Chateau D'áx Den Haag hebben wij een bank aangeschaft.
Bij thuiskomst kwamen wij erachter dat wij voor onze woning een totaal verkeerde bank hebben besteld. Dat is onze fout geweest. Toen wij erachter kwamen hebben wij direct contact opgenomen en er in ieder geval voor gezorgd dat de bank niet in productie genomen zou worden. Dit om de schade voor ons en voor Chateau D'ax te beperken.
Wij hebben aangeboden om de gemaakte kosten (verkoop, administratie) te compenseren. Maar dit bedrijf houd ons aan de 30% van de aankoopsom, zoals in de CBW voorwaarden vermeld. Op zich volkomen terecht, maar omdat we snel hebben gereageerd en aangeboden hebben de gemaakte kosten rondom de verkoop te compenseren hopen wij op meer coulance. Wellicht weet u een oplossing in deze ?

De oplossing

het terugstoren van de aanbetaling (€ 1.600,-) minus de gemaakte kosten voor de verkoop, adminstratie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Chateau d'Ax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties