Klacht Chateau d'Ax: chateua dax

Schumacher

17-05-2016 werden onze twee lederen twee zitbanken geleverd,en 1 van de twee zit banken was beschadigd geleverd.
Klacht naar klantenservice van chateau dax en 30-05-2016 kwam de monteur en hij melde ons dat de krassen op de achterkant van de bank voor 98% te verhelpen waren dat vonden wij te weinig voor een nieuwe bank.de beschadigde plek op de voor zijde van de bank kon hij niets mee ook zo de plek aan de zijkant van de bank.
Nu inmiddels vier weken verder en nog steeds geen bevredigend antwoord van chateau dax, ze zeggen elke keer wij wachten op een antwoord van de fabriek in Italië.
Dan is het leer er wel en dan hebben ze de kleur weer niet beschikbaar,en zo worden wij maar aan het lijntje gehouden.
We bellen en mailen maar dan krijg je te horen jullie moeten nu op houden anders hebben we geen tijd om jullie klacht af te handelen,het gaat op stalking lijken ( hoe verzinnen ze het ).

Wij willen een hoge korting dit hebben we besproken met consu wijzer en VARA belbus.
zij zijn ook bereid om hier aandacht aan te geven via de media.
Als je garantie voorwaarden door lees van chateau dax hebben we nu vier weken moeten wachten en ze moeten nu geld terug geven,
Geef ons een hoge korting en we gaan zelf wel een oplossing zoeken.
Dan zijn we in ieder geval van chateau dax af en dat zou weer een goede nachtrust voor ons beide betekenen,

Wij vinden dat Chateau d'Ax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Chateau d'Ax?