Klacht Chateau d'Ax: Dure tafel beschadigd geleverd

Sverest

Wij hebben in september 2017 een dure tafel besteld bij Chateau d’Ax. Bij het leveringsproces hield het bedrijf zich al niet aan de afgegeven maximale leveringstermijn en stond ons daar bovendien vrij onbeschoft telefonisch over te woord.

We waren daarom opgelucht dat de tafel eind 2017 eindelijk werd geleverd (bijna 1 maand later dan hij uiterlijk zou worden bezorgd). Echter, na installatie bleek dat deze beschadigd was geleverd. Eén van de poten is grotendeels verroest en bovendien vertoont de tafel diverse ingedeukte plekjes. Dit laatste kan eventueel nog gebeuren, het eerste kan – zeker gezien de prijs! – echt niet.

Gezien onze slechte ervaringen met de telefonische klanten’service’ van dit bedrijf, hebben wij het bedrijf meermaals gewezen op de mankementen per mail (inclusief foto’s). Daar hebben ze nog steeds niet (inmiddels 3 maanden verder) op gereageerd. Onbeschoft en gezien de prijs niet acceptabel. Ik zou iedereen willen afraden (gezien de slechte service en de slechte prijs/kwaliteit verhouding) met dit bedrijf in zee te gaan. Het is vragen om problemen.

Alleen al bij een reactie waarin de eigen fouten wordt erkend en excuses worden aangeboden voor de onbeschofte telefonische benadering en het domweg negeren van de mails.

Dit zegt veel, omdat eigenlijk op z'n minst mag worden verwacht dat een bedrijf een roestige poot zou vervangen / oplossen.

Wij vinden dat Chateau d'Ax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Chateau d'Ax?