Klacht Chateau d'Ax: Geen communicatie en eigenaarschap over probleem

Sverest

Begin september hebben wij een tafel gekocht bij Chateau d'Ax voor ons nieuwe huis. Levertijd zou maximaal 12 weken bedragen en uiterlijk op 8 december zijn. Tot op heden is het meubelstuk nog niet steeds geleverd, terwijl wij met de kerst hier rekening hebben gehouden. Het vervelendste is echter dat Chateau d'Ax totaal niet communiceert en continue naar andere partijen wijst. Je zou verwachten dat Chateau d'Ax zelf proactief zou communiceren als de levering langer duurt (want dat kan altijd gebeuren). Wij hebben echter continue zelf moeten bellen met de vraag hoe het met onze levering stond. Daarbij werden telkens andere levermomenten genoemd, die nog steeds niet worden/zijn gehaald en wordt steevast aangegeven dat het aan de leverancier ligt en aan de bezorger kan liggen.

Ook een tijdelijke oplossing (in de vorm van bijvoorbeeld een tijdelijke tafel/showmodel) is niet mogelijk en er wordt niet naar een oplossing gezocht, terwijl zij hier in de fout gaan.

Duidelijke communicatie over levertijd en eigenaarschap over het probleem. Zíj zijn de partij die het meubelstuk verkoopt, dus zij moeten ook het probleem op zich nemen en tot een gewenste oplossing komen bijvoorbeeld door tijdelijk een showmodel of foutgefabriceerde tafel te leveren in afwachting op de daadwerkelijke tafel. En zorgen dat dit voor de kerst wordt geleverd.

Wij vinden dat Chateau d'Ax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Chateau d'Ax?