Klacht Chateau d'Ax: Klacht telefonisch afgewimpeld terwijl monteur het met de klacht eens was!!

Klachtnummer
# 194110
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Na aanleiding van telefonisch en schriftelijk klacht monteur uiteindelijk na 2 maanden op bezoek geweest hij was het ermee eens dat de klacht gegrond was nm. de horizontale naden kwamen niet overeen van de elektrische 2 sits bank. De monteur zou zijn rapport en foto doorsturen naar Chateau d Ax.
3 weken nadien nog steeds geen reactie ontvangen en zelf maar weer contact opgenomen met Chateau d Ax met het gevolg dat ik telefonisch afgewimpeld werd met als antwoord dat de klacht normaal was.
Waarom wordt er dan een monteur gestuurd indien de klacht normaal is ??????
Dit kan toch niet!!!

De oplossing

Ik wens dat mijn klacht door de directeur behandeld wordt en had hier dan graag z.s.m. na maanden wachten een oplossing voor en anders zeer zeker een compensatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Chateau d'Ax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Chateau d'Ax?