Klacht Chateau d'Ax: Levertermijn van 6 maanden en nog steeds geen bank

WimS66

Wij hebben op 4 Jan 2014 een Cali hoekbank ter waarde van 2065,€ besteld bij Chateau d'Ax te Heerlen (Limburg). De levertermijn voor deze bank was 3 maanden, maar volgens verkoper Gertie normaal gesproken veel korter. Nadat er 4 maanden voorbij gegaan waren heb ik maar eens gebeld om te informeren wanneer we de bank geleverd zou worden. Helaas de Computer ligt eruit, ik kan dit niet inzien. Paar dagen later nog maar eens geprobeerd, helaas onze bank was er niet bij. Klanten informeren over een te late levering vindt men onzin, we moeten maar wachten. Na 5 maanden maar eens persoonlijk poolshoogte gaan nemen. De verkoopster toont totaal geen begrip voor het feit dat men als consument ervan uitgaat das gemaakte afspraken nagekomen zouden moeten worden. Zij kan er immers niks aan doen dat de bank er nog niet is. Tevens kan zij ons ook niet informeren wie ons verder helpen kan. Na 6 maanden nog geen bank, alleen uitreden, grote mond, etc. Aanbetaling terug duurt weken

Ik heb tegen de verkoopster gezegd dat ik de aanbetaling ASAP terug wil.
Geld terug, Sorry zeggen Begrip tonen, Geen onzin verkopen.
Als men enigszins begrip voor ons als klant gehad zou hebben, of ons op een gepaste manier tegenmoet gekomen zou zijn was dit nog draagbaar. Totaal geen vertrouwen in deze firma. Ik zal iedereen afraden hier zaken mee te doen.

Wij vinden dat Chateau d'Ax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Chateau d'Ax?