Klacht Chateau d'Ax: Tafelblad is na 4 maanden nog niet geleverd, na meermaals een belofte van levertijd

Mangotafel

Wij hebben een tafel gekocht bij Chateau d’Ax. Deze zou 28 maart 2020 geleverd moeten zijn. Echter hebben we een tafelblad ontvangen met een verkeerde onderkant, waardoor de poten niet passen. De verkoper heeft ons een belofte gedaan om over 2 weken een nieuw tafelblad te ontvangen. Inmiddels is het juli en hebben we nog geen nieuw blad. We hebben al meermaals gebeld en zijn langs geweest in de winkel, maar iedere keer wordt er een nieuwe termijn gesteld voor levertijd. Een maand geleden is er nogmaals gezegd dat de tafel er over een maand zou moeten zijn. Vandaag weer gebeld en het tafelblad is er nog niet en ze weten ook niet wanneer het komt. Na het gesprek aan te gaan werd de termijn van halverwege juli gegeven. Echter, nadat er al meer dan 5 keer een andere termijn aan is gekoppeld, strekken wij deze termijn uiteraard in twijfel en zijn we genoodzaakt andere kanalen in te schakelen om ervoor te zorgen dat wij binnenkort alsnog ons tafelblad mogen ontvangen. Vanuit Chateau d’Ax wordt er niets gedaan aan communicatie, waardoor wij als klant constant moeten bellen om te vragen of er meer bekend is. Het lijkt alsof ze iedere keer een andere belofte doen die ze niet waar kunnen maken.

Graag zou ik zsm het tafelblad willen ontvangen op ons huisadres, het liefst binnen 2 weken, wat meer dan een redelijke termijn is.

Wij vinden dat Chateau d'Ax hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Chateau d'Ax?