Klacht Cheap Parking: beschadiging navigatiesysteem

Klachtnummer
# 90359
Gebruiker
Dick
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij ophalen van mijn auto na de vakantie vroeg het ingebouwde navigatiesysteem om "de kaart te controleren".
Ik heb dat weg geklikt, updaten zou ik later doen.
Na een week of 2 toch maar op oke gedrukt. Toen bleek de navigatie niet meer te werken. Zoeken en zoeken. Het bleek dat de SD kaart in het systeem was verwijderd en onoordeelkundig weer achterstevoren teruggepropt. Kaart dus defect en geen navigatie meer. Er is achteraf mogelijk ook parkeergeld verdwenen.
Via mail contact en afwijzing van de klacht.
Dus ook per brief en geen antwoord meer.

"zij voelen zich niet verantwoordelijk" . Maar mijn auto was bij hen in bewaring. Ik zit nu met een schade van bijna € 200,-- voor een nieuwe kaart.

De oplossing

Vergoeding van een kaartupdate

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cheap Parking hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cheap Parking?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen