Klacht Cheapbeats.nl: bestelling niet geleverd

annette16

mijn zoon heeft via deze website een wireless headphone besteld van Beats By Dr Dre incl gratis in eardoppen ook by dr dre .
Van te voren eerst even gegoogled over het bedrijf niets negatiefs kunnen vinden . Bestelling gedaan en gelijk betaald via ideal .helemaal goed netjes bevestigingsmail ontvangen van zowel bank ( overschrijving ) als de website , bestelling .
Tot op heden niets ontvangen , mail gestuurd geen respons , gebeld ; antwoord apparaat . ingesproken geen respons .
Terwijl hun levertijd 2- 5 werkdagen zijn , niets ontvangen , het zijn mijn zoon zijn zuurverdiende centjes en hij wil hem heel graag in gebruik gaan nemen , maar heeft nu sterk het gevoel in de maling genomen te worden door de mensen achter deze website .

een gepaste oplossing het liefst zijn bestelling netjes geleverd zoals besteld is en anders zijn geld terug gestort op zijn rekening .

Wij vinden dat Cheapbeats.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

annette16
    Mijn zoon heeft gisteren eindelijk een reactie gekregen via de mail van cheapbeats.nl , de koptelefoon was niet meer voorradig en komen a.s donderdag weer binnen . We wachten het verder af hopelijk is hij voor het weekend binnen
    annette16
    cheapbeats heeft het pakket verstuurd en is netjes aangekomen zoals besteld , zoon is er heel blij mee klacht is afgehandeld . Communicatie zou beter kunnen
    annette16
    communicatie kan enorm verbetert worden , zowel telefonisch als via de email