Klacht Cheapparfum.nl: Parfumverstuiver EDP Cacharel Catch Me werkt niet terwijl fles (80ml) nog niet voor de helft leeg is

A. Boogaart-Smit

EDP Catch Me 80ml op 20dec2019 online gekocht omdat ik het parfum niet meer bij mijn reguliere parfumerie kon kopen. Nu werkt de verstuiver niet (meer) goed. Fles is nog ruim over de helft gevuld. Bij navraag geven de Distributeur 'l Oreal Nederland en mijn reguliere (fysieke) parfumerie de volgende afhandeling, vervangen of omruilen indien mogelijk, maar bij Cheapparfum.nl dus niet. Ik zou evt. genoegen willen nemen met een nieuwe verstuiver zodat ik de vloeistof kan overdoen, maar ook daar willen ze niet in tegemoet komen. Ik baal hiervan, wetende dat het "normaal" netjes opgelost zou worden. Dus vandaar deze aanmelding, ik ben genezen van online kopen via Cheapparfum.nl

Liefst nieuwe (mag zelfs kleinere 50ml) fles maar evt. nieuw losse verstuiver

Wij vinden dat Cheapparfum.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Cheapparfum.nl?