Klacht Cheapscooter.nl: niet gekregen wat bestelt was

johnny

Ik heb een scooter bestelt en gekregen er zijn meerdere problemen A scooter gekregen zonder wielmoer B de scooter doet het niet C er zitten stalen velgen onder terwijl in de advertentie stond aluminimum velgen om deze redenen heb ik binnen 7 werkdagen gemeld dat deze retour moest maar toen moest ik wel akkoord gaan met annuleerings kosten 180,00euro ik heb zelfs het contract ontbonden maar het zal ze een worst wezen ze hebben zelfs toegegeven dat de reclame fout was de reden dat de scooter het niet deed was dat de leidingen vervuilt waren heeft ook weer geld gekost waarbij bleek dus ook dat diversen onderdelen niet vast zatten kijk was de scooter perfect in orde had ik hem niet retour willen doen ik heb hier bewijs van

Ik wil mijn geld terug en dat weten ze

Cheapscooter.nl
    Wij hebben vanaf het eerste moment getracht het e.e.a. binnen redelijkheid op te lossen. Voor ons hebben wij daarin voldoende passende alternatieven aangeboden. Naast ruim 5x telefonisch contact hebben wij aantoonbaar een een kleine 10 emails gespendeerd om meneer te willen helpen.

Echter blijven wij bij ons standpunt, dan wel het onderstaande:

1. Meneer heeft zich vergist want op onze website stond duidelijk dat de 10inch versie overduidelijk anders was --> nota bene met foto's erbij ! Waarbij staat LET OP de 10ich is wat anders.

2. Een keer niet starten kan helaas altijd gebeuren. Het is en blijft een technisch product. U kan uw scooter gratis laten herstellen onder de garantie bij een van onze service punten. Uiteraard bieden wij ook de service de scooter te laten ophalen, hier zijn E. 45,- aan kosten aan verbonden. Deze service staat los van garantie en kunnen wij niet kosteloos bieden bij de prijzen welke wij hanteren dan wel Nieuwe scooters v.a. E. 599,- En dat staat overigens ook duidelijk vermeld op onze website.

Concreet - Oplossing
    1. Mocht u technische problemen ondervinden aan uw scooter. Mailt u ons, Dan nemen wij zsm contact op om een afspraak te maken. U kan de scooter dan zelf aanleveren of laten ophalen.

2. De bestelling kan niet meer geannuleerd worden. Daar heeft meneer inmiddels 4-5 maanden de tijd voor gehad. Wij hebben hem duidelijk EN herhaaldelijk bericht wat daarvan de voorwaarden zijn, en ook die staan DUIDELIJK op de website, maar meneer is daar niet op in gegaan.
    johnny
    de reparatie kost 50 euro alleen al heen en weer kost meer 90 euro terwel er een dealer bij mij om de hoek zit alle leidingen waren verstopt en veel onderdelen zaten niet vast hebben ze ook nog vast moeten bouten ja nu start hij prima jullie vergeten dat jullie 10 inch aluminium velgen aanboden in de advertentie
    nergens stond stalen velgen

Ook een klacht indienen over Cheapscooter.nl?