Klacht Cheapscooter.nl: Reparatie niet goed uitgevoerd

WouterH

De elektrische scooter die ik gekocht heb was vanaf het begin af aan al niet goed. De accumeter werkt namelijk niet juist. Hij geeft niet correct aan wanneer de accu leeg is. Hierdoor heb ik menig maal met de scooter aan de hand het laatste stuk moeten lopen. Het product is toen met transport (wat ik betaald heb) weer terug gegaan voor reparatie. Dit heeft niet geleid tot een oplossing. Overigens was dit niet het enige probleem, de richtingaanwijzer maakte een enorme piep, dit hebben ze wel zachter kunnen zetten (zou nog wel wat zachter kunnen). En de acculader was ook defect. Dit is wel gerepareerd, maar na 1 keer opladen was deze weer defect en heb ik verzendkosten moeten betalen om de defecte lader terug te sturen, zodat Cheapscooter mij een nieuwe kan sturen. Maar het grootste probleem is dus niet opgelost, de accumeter werkt niet goed.

De scooter is dus al een keer voor reparatie terug geweest. Graag verneem ik van Cheapscooter of ze nogmaals willen proberen de scooter te repareren. Ditmaal de transportkosten op hun rekening. Indien het probleem niet verholpen kan worden, heb ik het recht om de koopovereenkomst te ontbinden.

Cheapscooter.nl
    * Klant heeft pech gehad met de lader maar dat is door ons onder volledige garantie opgelost.
    * Het geluid van de richtingaanwijzer is standaard; geen garantiekwestie dus. Toch hebben we dit gratis voor de klant afgesteld.
    * De accumeter geeft slechts een INDICATIE. Net als bij een benzinemeter van een brommer is het dus verstandig niet tot de laatste kilometer door te rijden.
    * Klant kan met welke klacht dan ook altijd rechtstreeks contact met ons opnemen!
    Cheapscooter.nl
    Het discussiëren over dit probleem via Klachtenkompas is weinig effectief omdat we alleen onze goede wil kunnen uitspreken maar het probleem niet "op afstand" op kunnen oplossen. Als de klant even contact met ons opneemt voor een afspraak om de scooter bij ons aan te leveren zullen we kijken wat er aan de hand is en -indien van toepassing- het probleem van de klant onder garantie oplossen.

Ook een klacht indienen over Cheapscooter.nl?