Klacht Cheapscooter.nl: Retourneren

Klachtnummer
# 38594
Gebruiker
Simon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had dus een scooter besteld die niet voldeed aan mijn verwachting.
Daardoor probeerde ik die dus te retourneren.
Blijkt het dus dat dit bedrijf 178 euro en 45 euro verzend kosten vraagt om een product te mogen retourneren.
Ik had de consumentenbond aan de lijn die mij vertelde dat dit wettelijk niet mag.
Vandaar deze klacht.

De oplossing

Ik had graag een andere scooter gewild.
Maar mijn 7 dagen retour tijd is inmiddels verstreken.
Ik zou wel graag willen zien dat een volgend persoon niet met hetzelfde probleem de dupe word.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Cheapscooter.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cheapscooter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen