Opgelost door Cheapscooter.nl: scooter na half jaar al aantal gebreken

Renata

Scooter gekocht bij cheapscooters november 2014. Nu al gebreken; hapert tijdens rijden vanaf 30 km per uur, verlichting doet het niet, remlicht doet het niet, claxon doet het niet.
een paar keer gemaild of ze contact met me op willen nemen. Nog geen contact.
valt onder garantie, maar dan moet de scooter door hen opgehaald en weer terug gebracht worden. Kan niet bij plaatselijke scooterzaak, valt niet onder garantie. Kosten bijna €100, -.
Garantie stelt , naar mijn mening dus weinig voor. Voor € 100,- kan je hem dan net zo goed door plaatselijk scooterzaak laten maken. In dit geval is goedkoop dus duurkoop.

Dat de de kosten voor ophalen, repareren en terugbrengen binnen de garantie valt.
kosten voor de verkoper.. lijkt me dat zoveel gebreken niet mag na amper een half jaar rijden.

Cheapscooter.nl
    Beste klant - Lezer1. Zoals u weet reageren wij binnen 24 uur. Dat heeft u ook bij de aflevering gezien! En komen wij altijd keurig onze afspraken na. De email waarbij u een garantie geval meld hebben wij gister ontvangen! U geeft aan daar eerder al over gemaild te hebben, kan u ons die email nogmaals toesturen, dat we even kijken wanneer dat is geweest..?2.Repareren onder de garantie is gratis !3. Onze garantie mogelijkheden vind u op onze website onder de rubriek garantie.4. Persoonlijk denken we dat als de scooter inderdaad 1000km gereden heeft en nu hapert dat uw scooter simpel weg zijn eerste 500km beurt moet krijgen, waarbij de kleppen gesteld moeten worden en dit automatisch verholpen isOplossing:Maakt u een afspraak bij een van onze servicepunten, waar ze uw scooter netjes zijn eerste beurt kunnen geven en eventuele garantie problemen kosteloos kunnen oplossen. We snappen niet zo goed wat het probleem is. Als u de scooter daar aanlevert zoals de meeste van onze klanten, kost dat u niets. Als u de scooter aan huis opgehaald wil hebben, dan zijn daar ophaal kosten aan verbonden. Dat wij als internetbedrijf met onze ontzettend lage prijzen niet delfde service kunnen geven als de winkel om de hoek lijkt me logisch. U wist dit dan wel had dit kunnen weten want e.e.a. staat uitgebreid uitgelegd op onze website.We zullen u vandaag contacteren om dit met u te bespreken en we hopen dat wij u dan spoedig kunnen helpen, zodat u weer plezier kan hebben van uw scooter!
    Renata
    mijn vraag is, waar deze servicepunten zijn. Kan dat gewoon bij een 4 tak dealer in mijn woonplaats.
    Renata
    Keurig gebeld door cheapscooters. Ze hebben mijn klachten serieus genomen en allerlei opties met mij doorgenomen omtrent reparatie en kosten voor ophalen en brengen.
    voor mij is het afwegen omtrent kosten reparatie bij scooterzaak in mijn woonplaats of door de ophaalservice van cheapscooters.
    daar moet ik welliswaar kosten voor betalen, maar de kosten voor reparatie bij plaatselijke scooterzaak vallen waarschijnlijk duurder uit.
    Bedankt cheapscooter.

Renata

Ook een klacht indienen over Cheapscooter.nl?