Klacht Cheaptelefoon.nl: Defect foto- en videocamerafunctie

Y.T.G. Leung

Op 15 augustus 2013 kocht ik bij Cheaptelefoon.nl een nieuwe smart phone THL W7+5.7” HD Display 3G Dual Sim1 Android Wifi 8 MP. Het product heeft niet de eigenschappen die ik ervan mag verwachten en vertoont de volgende tekortkomingen: De functie van de foto- en videocamera van de betreffende smartphone ging al na 3 maanden defect. Om exact te zijn in begin november 2013. Dit probleem heb ik gemeld via het contactformulier van uw website en in hetzelfde bericht vroeg ik om een oplossing.
Gezien de prijs en de ouderdom, moet dit probleem opgelost worden door de leverancier. Bovendien zit er 1 jaar garantie op deze genoemde smartphone.
Ik heb slechts 1 reactie van Cheaptelefoon.nl via e-mail ontvangen, met als oplossing, de smartphone uit en weer aanzetten via de factory reset functie. nadat ik dit gedaan heb, functioneerde de camera wel een paar dagen maar zeker niet in een stabiele conditie. Daarna is het weer totaal stuk.

Ik vertrouw de telefoonkwaliteit niet meer en wil graag mijn geld terug.
anders een vervanging : een nieuwe toestel.

Wij vinden dat Cheaptelefoon.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!