Klacht CheapTickets.nl: 4 maanden geen geld terug

Klachtnummer
# 480818
Gebruiker
Lsvraak
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht al 4 maanden op terugbetaling van geannuleerde vluchten, het gaat om een groot bedrag. Dat eea lang duurt kan ik snappen, maar ik wil nu weten of KLM al teruggave van de kosten aan Cheaptickets heeft gedaan en wat de status is. Op vragen bij Cheaptickets krijg ik standaard antwoord mail. Boekingscode MBR5E2

De oplossing

Goede ogave van de status en geld teruggave

1 reactie

  1. Auteur
    Lsvraak
    Datum
    Gevraagd voor een voucher. Ik krijg geen bericht...zucht

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen