Klacht CheapTickets.nl: al een half jaar aan het wachten op terugbetaling geannuleerde vlucht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 483045
Gebruiker
Flotim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ondanks vele mails gedurende de afgelopen weken heb ik het geld voor vliegtickets, geboekt in februari, voor de geannuleerde vlucht Madrid Amsterdam op 17 april 2020 nu steeds niet terug.
De heenreis, rechtstreeks bij TransAvia geboekt is wel terug betaald.
Cheap-tickets reageert niet meer op mijn mails hierover.

De oplossing

zo snel mogelijk het geld terugbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CheapTickets.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Flotim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zij ontkennen elke verantwoordelijkheid voor terugbetalen. Verwijzen me naar KLM. KLM zegt dat de reisbemiddelaar(cheap-tickets) terugbetaling moet regelen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen