Klacht CheapTickets.nl: Betaald voor stoelen maar niet gekregen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 686323
Gebruiker
Balbalasang1964
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb voor stoelen betaald voor onze vlucht naar Manila op 15 december afgelopen jaar bij het inchekken op Schiphol bleek er helemaal geen stoelen gereserveerd waren ik probeer nu vanaf februarie mijn 180€ terug te krijgen maar krijg elke het antwoord dat we gelijkwaardige stoelen hebben gekregen wat natuurlijk onzin is ik heb voor stoelen betaald maar niet gekregen wat kan ik nu verder doen

Gewenste oplossing

Mijn teveel betaalde geld terug krijgen
Geboden oplossing
Niets gehoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

CheapTickets.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Balbalasang1964
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Balbalasang1964
    Datum
    Nog steeds niets gehoord

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen