CheapTickets.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht CheapTickets.nl: Betaald voor stoelen maar niet gekregen
Details
Klacht
Ik heb voor stoelen betaald voor onze vlucht naar Manila op 15 december afgelopen jaar bij het inchekken op Schiphol bleek er helemaal geen stoelen gereserveerd waren ik probeer nu vanaf februarie mijn 180€ terug te krijgen maar krijg elke het antwoord dat we gelijkwaardige stoelen hebben gekregen wat natuurlijk onzin is ik heb voor stoelen betaald maar niet gekregen wat kan ik nu verder doenGewenste oplossing
Mijn teveel betaalde geld terug krijgen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.