Klacht CheapTickets.nl: Boeking geannuleerd door corona

Klachtnummer
# 480816
Gebruiker
Gebruiker1600524590
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Klachten/boeking geld terug
Goeiedag,
Mijn naam is Jazmin Anelay Dominguez Ramirez
Ik heb via cheaptickets webpagina een tiecket geboekt om te vliegen met KLM maatschappij naar Bonaire op zondag 13 - 09 - 2020.
Ik moest van de KLM maatschappij een corona test laten doen en die was heellaas positief uitgekomen waardoor ik kon niet meer vliegen.

Ik heb de uitslag op 12 -09-2020 ontvangen
Ik had de pagina cheaptickets.nl proberen berijken om en oplossing te zoeken ik had gebeld, gemail, op faceboek messenger en op Instagram geprobeerd en had nesrges iemand kunnen vinden na de dag van mijn vlucht kon ik eidelijk contact opnemen met de reisbureau waar ik heb gehoord dat ik de schuld had omdat ik kwam niet opdagen voor de vlucht (no show)

Ik wil een oplossing ik wil mijn geld terug of en nieuwe datum om te vliegen.
Mijn boeing nummer is CHNL-18036237
Mijn email: jasmin_a_d12@hotmail.com

Ik hoop hiermee genoeg informatie kunnen geven

In verwacht voor en spoed reactie

Met vriendelijk groet,

Jazmin Anelay Dominguez Ramirez

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug of en nieuwe datum om te reizen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen