Klacht CheapTickets.nl: Cheap Tickets blijft in gebreke om een booking die zij voor ons gemaakt hebben netjes af te handelen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 455556
Gebruiker
R. van Stokkum
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geboekt bij CheapTickets. Vanwege Corona vlucht op 27 april door LEVEL geannuleerd. Cheap tickets zegt dat we het zelf moeten verhalen. We willen graag ons geld terug.
Als ik probeer zoals in de mail van LEVEL aangegeven om zelf mijn booking online beheren dan word ik doorgestuurd naar Vueling met de mededeling dat Vueling de zaken voor LEVEL afhandelt. En als ik daar mijn gegevens invul dan krijg ik de melding dat de booking niet bestaat of dat de gegevens niet juist zijn ingevuld. Of ook wel dat het emailadres niet bekend is. Kan het zo zijn omdat de booking gemaakt is met een emailadres van CheapTickets?
Telefonisch zijn Cheap Tickets , LEVEL en Vueling niet bereikbaar, ze verwijzen steeds naar de website waar geen oplossingen te vinden zijn.
Met vriendelijke groet
Ruud van Stokkum

De oplossing

Cheap tickets moet alles in het werk stellen om de kosten van de vlucht naar Rome terug te betalen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. van Stokkum
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen enkele
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CheapTickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen