Klacht CheapTickets.nl: Cheap Tickets helpt niet

AMEK

Door een onverwachte zwangerschap moet ik mijn vlucht van Afrika omboeken waar er daar teveel ziektes heersen. Nu verschuilt Cheap Tickets zich achter alle voorwaarden van Turkish Airlines en deze airline biedt total geen alternatieven. Ze zeggen op de meeste bestemmingen wereldwijd te vliegen, maar als je daadwerkelijk naar vluchten gaat zoeken, dan komt er continue "no flights" te staan. Cheap Tickets werkt total niet mee, denkt ook niet mee en vraagt bovenop de 100,- omboekingskosten van Turkish Airlines ook nog eens 50,- voor het omboeken. Waarom moet ik eigenlijk 2 keer omboekingskosten betalen? En het lijkt mij niet fair om mij te dwingen om of het geld te laten schieten of om te boeken met eigenlijk geen alternatieve vluchten. En waarom moet ik perse een nieuwe vlucht met Turkish Airlines boeken? Ik doe toch zaken met Cheap Tickets en niet met Turkish Airlines rechtstreeks. Dat had mij anders nog eens 50,- omboekingskosten bespaart als ik rechtstreeks had geboekt.

Geld terug of vrije keuze airline en bestemming.

CheapTickets.nl
    Beste mevrouw Kok,

Allereerst dank voor uw bericht. Ik begrijp dat er inmiddels telefonisch contact is geweest waardoor ik verder niet in zal gaan op uw bericht.

M. van Noordennen
    CheapTickets.nl Customer Support